onsdag 10 juni 2009

natt och det regnar ute..


Känner mig lite sliten efter de senaste veckornas europavalskampanjande.. MEN så läser man siffrorna på http//www.val.se för Falköping och då känns det som om man skulle kunna börja om igen, nästan...
Vi har gått fram med över 118% i röstantal. Från 468 röster 2004 till 1038 röster nu 2009. . kan man inte få jubla då och slå sig för bröstet!?


Det har varit en intensiv period men så kul!

Är väl egentligen för trött för att påbörja det här just nu men ville iaf få till ett litet inlägg innan jag släcker ner för natten!
Vill passa på att TACKA några med mkt stora bokstäver.. :

Annika och Annika, Beijbom och Carp för de här sista dagarna/veckorna.

Mina döttrar, B & L, det är faktiskt för Er skull som jag jobbar politiskt även om Ni inte alltid tror det.
Älskar Er igår, idag, imorgon och för alltid

Nu hör jag regnet smattra , sövande, mot fönstret och det är dax att slå igen de gröna..

vi ses!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar