söndag 30 december 2012

Gott slut ....och Gott Nytt år!

ÄNTLIGEN...
börjar nedräkningen, på allvar, ta sig mot slutet detta, veritabla, skit-år. 
Kommer att hurra, lite extra inombords, när klockan passerat tolvslaget den 1/1 2013.
Tänker frångå min vanan att skriva en nyårsreflektion och bara njuta att jag/vi överlevde allt som hänt.

Ett citat som följt med mig och hjälpt till lite för att hålla näsan ovan vattenytan är:
Inte ens den svartaste timmen har fler än 60 minuter!

Tack E för kortet med citatet på. Har det på mitt nattduksbord. Tittar på det mellan varven! 
Har insett vilka man har och vilka som fladdrade bort i vinden när det blåste som värst. Är otroligt tacksam för Er som gav lä när jag behövde. Ni som höll fast och förankrade mig. 
B och L, all kärlek, igår, idag och för alltid!





Så, jag önskar Er alla ett gott slut, men framför allt, ett mycket, mycket BÄTTRE Gott Nytt år!






Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar