onsdag 28 april 2010

TA stryk i minst två år, annars åker du ut, om du så ska dö på kuppen!





Läste på text-tv i går kväll när jag lagt mig i min säng i lilla Falköping något som jag inte trodde var sant...


http://www.dn.se/nyheter/sverige/anmalde-overgrepp-utvisas-1.1084429

är en av länkarna jag hittade i dag när jag startade datorn..



Två års fällan, slår obönhörligt till över utlandsfödda kvinnor om den nye svenske maken är ett svin.


UT, om du inte står ut i minst två år och om du så dör på kuppen!


Att sedan förövaren fått tillfälle att yttra sig till migrationsdomstolen, HAN som stampat på hennes huvud, klippt av henne håret och stängt in henne i en bastu enl uppgift.
Hur kan han få rätt att bedöma och YTTRA SIG om hon ska få stanna i Sverige!?



Han som överträtt besöksförbud och faktiskt ÄR dömd av Svensk domstol för övergreppen på henne till tio månaders fängelse.



SKÄMS SVERIGE!!



Så bäste migrationsdomstol, gör det enda rätta:

Låt henne få stanna!




Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar