tisdag 23 juni 2009

SOLSKEN och gräsklippning

Så.. har äntligen sommaren kommit.. men stortrollet är kvar i Norrland.. *HMmm*
Ibland ska man inte ropa hej förrän man är över bron men men..

Som det låter nu ska hon ta sig hemöver på söndag och det ska bli skönt. Hon ska visst gå på "Storumandagarna". Vi, hon och jag.. plus E och några till var där förra året och gjorde bygget osäkert. :)
Både B och E ska dit.. hm, jag vill också..

Får väl drömma mig tillbaka till förra året i bildform.. :)


full fart på dansgolvet
på Dansgalan 2008
i Storuman

Idag lyser solen med sin finaste skrud och jag ska snart ut och desarmera längden på gräsmattan men tänkte först skriva ett par rader.

Lillfia räknar ner till födelsedagen som snart är här.
Om jag var nostalgisk angående B's födelse så finns det bra mycket mer att snörvla över när det gäller lillan.
Hon föddes 10 veckor för tidigt och var verkligen liten. 1800 gr och 42 cm kort.
Det kan man inte tro i dag.
Hon är den längsta av oss i familjen. :)
Hör hur hon börjar röra sig på övervåningen nu... sommarlov och lååååång sovmorgon! Det minns man ju!

Nehepp, gräsmattan var det ja..

vi hörs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar